کفپوش

کف پوش

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در افزایش ایمنی محوطه های بازی و زمین های ورزشی استفاده از کف پوش های مناسب و با کیفیت می باشد. کیفیت زمین بازی بچه ها  و کفپوش آن از بسیاری جهات متفاوت است.

کف پوش ها به سه دسته کف پوش های گرانولی ، تاتامی و چمن مصنوعی و درجاریز دسته بندی می شوند

          

 

چمن مصنوعی یکی از پر طرفدارترین کفپوش ها برای  مجموعه های ورزشی و زمین بازی بچه ها است که برای فضای باز مناسب است. سطوح نرم، تنوع در بلندی و نوع الیاف، نظافت و نگهداری آسان از مزایای چمن مصنوعی می باشد.

  

کف پوش تاتامی به دلیل ایجاد سطحی نرم و قابل انعطاف به وسیله قفل شدن در یکدیگر، امکان ورزش کردن در هر مکانی را فراهم آورده است.زمین، سطوح سخت و حتی برروی برخی از کفپوشها قابلیت نصب دارند و همین نصب آسان کفپوش تاتامی پازلی که به راحتی قابل اجراست آنرا جزو پر طرفدارها قرار دادهاست.

کفپوش های تاتامی یکی از گزینه مناسب برای ایمن سازی محیط بازی و فعالیت کودکان در مهد های کودک، اتاق ها و پارک های بازی بوده وبه دلیل قیمت مناسب با کیفیت بالا مقرون به صرفه نیز می باشد.

 کفپوش گرانولی  به دلیل خاصیت ضربه پذیری صدمات احتمالی را به حداقل می رساند و جایگزین  مناسب برای مصالح خشن نظیر ماسه بادی و سنگ ریزه  می باشد.

مقاوم بودن و زیبایی بصری این محصول سبب شده است استفاده از این آن  هم در مکان های مسقف مانند سالن های ورزشی  موزد استقبال قرار گیرد و هم در  فضاهای روباز نظیر پارک ها  و محوطه های بازی به جای سیمان کشی از کفپوش های گرانولی استفاده شود.، همچنین  امکان تحمل ضربات متوالی سبک و سنگین نیز از  قابلیت ویژه ی این محصول می باشد.

دانلود فایل پیوست